Общи условия
Стоките, обект на продажба чрез Сайта, са описани по вид, качество и количество в същия. Дружеството не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените Стоки, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на Стока / Стоки се приема за изразено писмено съгласие от страна на Потребителя относно вида, качеството и количеството на Стоката / Стоките
Доставка
Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес или офис на куриер. При получаване на стоката се плаща цената за доставка, която се заплаща на куриера и не е включена в крайната цена на сайта.
Отказването от направена вече поръчка може да стане чрез формата за контакт, телефон или чрез имейл.
Заплащане на поръчаните стоки:
* Плащане при доставка (наложен платеж)
Получавайки поръчаната стока, заплащате дължимата сума на куриера. Тя е отбелязана в цената на поръчката.
* Плащане по банков път
Рекламации
На рекламация подлежат Стоки, които не отговарят на изискванията за качество, посочени в Сайта и / или в съпътстващите ги сертификати, упътвания за ползване и други, доколкото такива има издадени за съответната Стока / Стоки, както и тези, които при доставката на Потребителя съдържат явни недостатъци /не се счита за недостатък разликата в нюанса на цветовете, и това неможе да бъде основание за връщане на стоката!!!/. За целта при доставката Потребителя отбелязва върху товарителницата, наличието на явни недостатъци и/или несъответствие в количеството, в противен случай се счита, че количеството стока съответства на поръчаното и договорът е изпълнен точно.
Извън случаите на несъответствие в количеството рекламации относно закупени и предадени Стоки могат да бъдат направени в срок от 14 дни, считано от датата на доставката.
Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 14 дни след покупката, считано от датата на доставката, без изрични основания за това, с транспорт за сметка на клиента стига състоянието на стоката да бъде същото, като в момента на предаването й на клиента (включително ненарушената опаковка).
При възникване на рекламация може да се свържете с нас на телефони ……….. или ни пишете на имейл …………….
При възникнал проблем с онлайн пазаруване, може да се обърнете към (сайт/страница)
Платформа за онлайн решаване на спорове https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG
Политика на отказ от покупка
Ние гарантираме качеството на всички свои продукти. Ако все пак, те не отговарят на вашите изисквания, Вие имате право да се откаже от един или повече артикула от направената поръчка в рамките на 14 дни след получаването й, като се свържете с нас на телефон …………….. или на имейл …………
Молим Ви да се грижите за продуктите докато са при вас, както и когато ги връщате, за да се избегне повреда или загуба при транспортиране.
Моля, при връщане на стока да имате предвид следните неща:
Възстановяването на сумата по отказан артикул/и след потвърждение от наш служител, че върнатата стока отговаря на критериите по горе, се осъществява под формата на оригиналния начин на плащане, т.е. ако сте платили с дебитна карта, то сумата се възстановява с кредитна транзакция по същата карта, в рамките на 14 работни дни от получаването на върнатата стока. При заплащане с наложен платеж или банков превод, сумата за върнатия артикул/и се възстановява по банков път в банковата сметка, която сте посочили.
Не възстановяваме сума за артикули, върнати след 14-тия ден от получаването им, повредени, използвани артикули или такива с нарушена опаковка. В тези случаи ще Ви върнем артикулите обратно за ваша сметка.
Политиката на отказ от покупка не нарушава потребителските права на клиента в случаите на дефектни / повредени стоки.
Права и задължения на Потребителя
Потребителят има право да разглежда, поръчва и получава Стоките от Сайта по реда и условията, посочени в него.
Потребителят има право да се информира за състоянието на своята Поръчка.
Потребителят има право на доставка на заявената Стока / Стоки на посоченият адрес за доставка, след потвърждение по телефона.
Потребителят е длъжен да заплати цената на Поръчката си според обявения в Сайта начин.
Всеки Потребител, независимо дали е направил Поръчка или не, се задължава при ползване на Сайта:
* Да не нарушава и да зачита правата и свободите на гражданите, съгласно Конституцията, законите на Република България и международни актове, по които тя е страна, правилата на морала, добрите нрави и Интернет етиката;
* Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;
* Да не извършва злоумишлени действия.
Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до личните си данни, които е въвел или са станали достояние на Alicase.bg при ползване от него на Сайта, както и на поправка на тези лични данни.
Потребителите, които са попълнили регистрационната форма и са приели настоящите общи условия изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Alicase.bg по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.
Потребителите предоставят своите лични данни доброволно с оглед на тяхната идентификация в процеса на ползване на Сайта и същите могат да се съхраняват, обработват и използват от Alicase.bg за целите на поддръжка на предлаганите услуги и за целите на рекламата на стоки и услуги предлагани във търговската верига магазини на Alicase.bg като получаване на бюлетини, СМС съобщения и други новости.
Alicase.bg заявява, че предоставените от Потребителите на сайта лични данни не се преотстъпват на трети лица за рекламни, промоционални и /или каквито и да било други цели.
Alicase.bg си запазва правото да използва IP адресите и други данни на Потребителите за разкриване идентичността им в случаите, когато това е необходимо въз основа на разпореждане на съответен държавен орган, издадено по надлежния ред, или с оглед изпълнение на законови юридически процедури, или за да се спазят общите условия на сайта за електронна търговия.
Уведомления
Доколкото изрично не е указано друго, всички уведомления, свързани с поръчката и доставката на Стоки чрез Сайта се извършват на телефоните / адресите за контакти, обявени на видно място в Сайта и респективно на посочените телефони / адрес за контакт на Потребителя – в това число и e-mail адреси. Потребителят може да се осведоми за състоянието на поръчката си във всеки един момент от секцията „…………..” Направените по този начин уведомления се считат за надлежно получени до доказване на противното.